torsdag den 9. juni 2016

94. kage: Star Wars kage

Her i weekenden havde jeg gang i 2 kager. En med et fremragende resultat og en med et knap så fremragende resultat!

Denne lille Star Wars kage til husbondens kollegas søn var den med et fremragende resultat ;o) Jeg havde allerede planlagt den anden kage, men sagde at jeg godt kunne lave denne, hvis indholdet bare var mere eller mindre det samme.

Derfor indeholdt den kakaobunde, chokolademousse og hindbærmousse - så en meget klassisk og lækker kombination.

Jeg fik naturligvis hjælp af husbonden til figurerne, så han lavde R2D2 og Anakin Skywalker op til halsen. Så måtte jeg selv lave ansigt og hår ... hvilket er ret svært, når det skal forsøge at ligne noget meget bestemt! Mads, som fik kagen troede da også, at det var Luke Skywalker :o)

Jeg synes stadig det er noget så hyggeligt at lave kager, men bare ikke i den varme vi havde i sidste weekend!!!!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...