tirsdag den 29. marts 2016

92. kage: Dåbskage i feminine farver

Tilbage i februar måned holdt en af mine søde kusiner barnedåb for sin lille datter, og da jeg blev spurgt om jeg ville lave en kage sprang jeg naturligvis til med det samme! Jeg lavede også kagen da storebror blev døbt for næsten 3 år siden.

Vi blev enige om en feminin kage med forskellige farvede lag og hvid pynt. Den blev egentlig meget enkel, men også ganske sød synes jeg. Bamsen på toppen lignede noget jeg har lavet før, men det gør den ikke mindre sød :o)

Indeni kagen var der dulce de leche mousse og hindbærmousse, samt lyse bunde og smørcreme med hvid chokolade. Det forlyder at det var en god kage, så det var jo rart :o)



2 kommentarer:

  1. Sød og lige til! Og med det fulde er jeg sikker på at den gik rent ind på smag også! Mums <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, det forlød i hvert fald, at den var en stor succes!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...