mandag den 17. august 2015

87. kage: barnedåbskage med figurer og flagranker

Som datoen på kagen afslører på billederne, så er det efterhånden et stykke tid siden denne kage forlod mit køkken :o) Den blev lavet lige på det tidspunkt hvor der var aller varmest og allermest fugtig i vejret, så jeg kæmpede en brag kamp - både med fugt og bare at lave kagen pæn og lige!!!

Hjaltes mor (som jeg kender fra Fandanko) og far var blevet inspireret af min Ninja Turtles dummy, men ville gerne have en bamse, en elefant og en baby på kagen i stedet for skildpadder. Flagrankerne var nogle jeg lavede, da jeg syntes der manglede lidt pynt på kagen.

I det store hele syntes jeg det var en ret sød kage, selvom jeg ikke aner hvad det store hul på midten af kagen er?!?

Den indeholdte mørke lagkagebunde, passionsfrugtmousse og hindbærmousse






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...