tirsdag den 14. juli 2015

85. kage: Kage med Tandløs og Hikke

Junior elsker "Sådan træner du din Drage"-filmene, så da vi for efterhånden et stykke tid siden skulle holde fødselsdags for ham og husbonden, blev Tandløs og Hikke temaet for kagen. Tandløs blev ikke helt så smuk i sit udseende, men heldigvis var den lille fødselar meget begejstret og det var det vigtigste!

Ulig normalen har jeg ikke fået taget så mange billeder på dagen, som er brugbare på bloggen, så derfor må I nøjes med en ordentlig stak af dem med kagen, og så lige et enkelt af den glade fødselar :o)

Kagen indeholdte:
Mørke lagkagebunde
Rabarbermousse
Chokolademousse med lakridsfudge og salte fisk


2 kommentarer:

  1. Jeg bøjer mig i støvet! Den er altså bare SÅ fin og gad Elias drager, så stod den altså også på kageplanen herhjemme! Men indtil videre må jeg holde mig til Minions og snart tror jeg det bliver til en Minnie Mouse kage - altså til Theresa ;)
    For hulan den er flot søde :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød ☺ jeg er også ganske tilfreds, selvom Tandløs ikke sidder helt i skabet! Sådan et børn jo nok altid lidt påvirket af forældre og samtidig har de også deres ene holdninger. Victor kan også godt lide Despicable Me, men ikke så godt som Tandløs ;-)

      Til gengæld er det ikke meget jeg for lov at lave med Minnie Mouse, Frost, Pippi og lignende!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...