lørdag den 11. april 2015

En ny hverdag

I tirsdags startede jeg på mit nye arbejde og indtil videre går det rigtig fint ... synes jeg selv. Det virker til, at jeg har nogle søde kollegaer og arbejdet er for det meste også til at finde ud af. Jeg snakkede lidt med butikschefen i går, og han gav mig pil opad indtil videre, og sagde, at de andre også havde fået fået et godt indtryk af mig :o) Så det er jo dejligt at høre. For ham havde det været vigtigt, at jeg allerede første dag selv gik hen til nye kunder, og selvom det var ret grænseoverskridende den første dag, så viser det sig jo, at det var godt jeg gjorde det!

Til gengæld er jeg MEGET træt! Jeg arbejdet fra 9-17 og indtil videre er jeg med bus - på længere sigt skal jeg nok tage bilen, men jeg er ikke så glad for at køre bil, så jeg skal lige lære det først. Heldigvis går der direkte bus og den kører tit, så det er okay, bortset fra den lange transporttid. Men uanset om jeg er med bus eller bil, så betyder mine nye arbejdstider, at det er husbonden, som skal hente drengene og lave aftensmad, og lad mig bare sige ... det er ikke hans spidskompetence! Derfor får han også en helt ny hverdag og ligesom jeg skal lære det med bilen, så skal han lære det med maden. Jeg er dog sikker på, at vi nok skal finde ud af det allesammen - på et tidspunkt. For der er ingen tvivl om, at det kommer til at kræve lidt tilvænning for os allesammen.

I dag har jeg så desuden været på arbejde hos Fandanko, hvor jeg lige skulle lave en hulens masse cupcakes til en barnedåb i morgen, hvor jeg havde været så letsindig at tro, at det nok ikke ville være så svært med den måde de skulle pyntes på ... jeg tog fejl ;o) Færdige blev de dog, og blev også ganske fine. Jeg har faktisk kager hver eneste weekend resten af måneden og det meste af maj med - både lidt hos Fandanko og nogle herhjemme til venner, så der er tryk på i øjeblikket.

Derfor bliver bloggen nok også en smule forsømt, men jeg har i dag været ved at lave en liste over indlæg jeg mangler at skrive, så jeg får det ned på papir og dermed lettere kan få det gjort. Jeg kan dog afsløre, at lige om snart kommer der en lille give away her på bloggen, så hæng endelig ved!

Intet indlæg uden billede - for at det ikke skal være løgn, så er bettemanden syg i dag (igen!), stakkels lille mand <3 p="">
 

6 kommentarer:

  1. Pyh ha - er da lige ved at miste pusten, bare ved at læse dit indlæg ;-)
    Tillykke med det nye job
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, det er lige i overkanten!

      Slet
  2. Puhhh sikke en "omstrukturering" i skal igennem for at få nogle nye vaner og rutiner indarbejdet. Det skal i nu nok klare og vi venter jo bare troligt her bag skærmen på det næste dejlige indlæg fra din hånd. Jeg glæder mig til at se dine nyeste kagekreationer og ikke mindst at høre om hvordan det går med "projekt: husbond i køkkenet" :D Det skal nok blive SÅ godt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er det efterhånden længe siden jeg skrev dette indlæg, men må indrømme, at jeg synes desværre ikke det er blevet helt let endnu ... og husbonden i køkkenet er heller ikke helt inde i rutinerne endnu, men mon ikke det kommer en dag... :o)

      Slet
  3. Dejligt at høre at du er glad for dit nye job. Men ja det kræver jo nok lige lidt at vænne sig til den nye hverdag for jer alle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kræver meget tilvænning! Men jeg satser da på, at det en dag bliver rutine :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...