onsdag den 25. februar 2015

Kom til lancering af Magnificent Mama!

Hermed en slags servicemeddelelse :o) Jeg har fået lov at omtale nedenstående her på bloggen, da jeg selv optræder som udstiller med min kager! Nedenstående tekst er mere eller mindre sakset direkte fra arrangøren ...

- Hvad?
Åbnings event for Magnificent Mama, som er et website, som fokuserer på inspiration til mødre. Et site med interviews/billedeserie af forskellige mødre. Online magasin ved navn LOOKBOOK, som har samlet inspiration til børnemode, skønhed og interiør. Derudover vil der også være fokus på iværksætter kvinder - stærke inspirerende kvinder.

-  Hvor?
Østre havnegade 34, 9000 Aalborg, Byens rum i Salen kl 12.30 - 15.

- Hvad skal der ske?
Det online univers bliver håndgribeligt for en dag, med hjælp fra nogle dejlige samarbejdspartnere som: bObles, Søbogaard, Hevea, Coolkidz, Asta og Alfred, Kvickly og Pierrot la Lune. Desuden er undertegnede som nævnt til stede som repræsentant for FANDANKO. Jeg vil have udstillingskager med ... og smagsprøver :o) En skøn stund med introduktion til samarbejdspartnerne og websitets koncept. Børn er naturligvis mere end velkomne!

Magnificent Mama går først i luften som website 1. marts, men er allerede nu at finde på Instagram og Facebook.



Jeg håber, at se nogle af jer dernede - og sig endelig til, hvis I kommer og har set det her på bloggen. Jeg vil så gerne hilse på :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...