torsdag den 28. august 2014

Junior og mor i Cirkus Mascot

Her for et par uger siden var Cirkus Mascot kommet til byen. Her i den lille by jeg bor i havde cirkus indtaget fodboldbanerne ved hallen, og jeg syntes, at det skulle støttes. Pga. Mini og hans ikke altid fremragende soveevner endte det med, at det kun var mig og Victor der tog afsted. Det var sådan, at hvis man dukkede op ved billetkontoret en time før forestilling kunne man få en gratis børnebillet, så det var den plan vi gik efter, men af frygt for, at der evt. ikke var nogle billetter fortalte vi ikke noget om planerne. Derfor fik han tøj på, og jeg sagde blot, at vi skulle på tur, da jeg havde været nede at score os et par billetter, og spørg lige om hans øjne blev store, da han så, at der var et cirkus :o)

Efter en lille tur rundt på pladsen var det tid at gå ind i teltet. Jeg havde taget lidt vand og sådan med, så vi nøjedes med at købe os en lille popcorn og så fik vi ellers fundet os nogle pladser i det lille fine cirkustelt.

Det var en super fin forestilling, med masser af gøgl, dygtige artister og masser af dyr - inklusiv nogle meget søde pudler :o) Dog proklamerede junior på et tidspunkt, at han ikke kunne lide cirkus! Det var da en af artisterne skulle balancere langt oppe i luften :o)

Måske ikke den mest oplagte ting at købe i et cirkus, men han ELSKER sit lyssværd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...