onsdag den 26. marts 2014

Nellie Dellies chokolade + Give Away!

Jeg havde en forestilling om, at det nok ikke var så hårdt at få barn nummer 2. Jovist, der ville være sønvløse nætter og masser af bleskift, men jeg tror ikke, at jeg havde forestillet mig, hvor hårdt det ville være at skulle forsøge at gøre 2 børn tilfredse. Den lille skal mere eller mindre blot have nærhed og mad, men den store kræver både nærhed, mad, udfordringer, underholdning osv.

Alt dette betyder, at hvad der er mindst tilbage af er tid til mor - tid til mig selv! Det er selvfølgelig helt naturligt, men når jeg en enkelt gang imellem har tid til mig selv bliver det gerne i selskab med en kop te og lidt læsestof... og gerne et stykke chokolade. Så derfor blev jeg vældig glad, da jeg blev spurgt om at teste lidt Nellie Dellies chokolade :o)


Disse chokolader er ikke tilsat sukker, men derimod sødet med Stevia, som jo søder 300 gange mere end sukker, og holder blodsukkeret mere stabil end almindelig sukker. De indeholder kostfibre udvundet fra bl.a rodfruger. Så selvom der ikke er så meget færre kalorier i disse barer i forhold til almindelig chokolade, så er du fri for tilsat sukker og så gør fibrene, at de faktisk mætter! Det er da den bedste nyhed længe - chokolade der holder dig mæt :o)


Smagsmæssigt blev jeg positivt overrasket, da jeg nok havde forestillet mig, at man ville kunne smage, at der ikke var tilsat sukker. Det synes jeg ikke at man kan. Smagen er en smule anderledes, men ikke på den trælse måde. Til gengæld kan I nok alle sammen nikke genkendende til at sidde og virkelig skulle smage noget, og så er det som om ens smagsløg går i panik ;o) Men alt i alt synes jeg bestemt, at de er et godt alternativ til dem, som ikke ønsker den tilsatte sukker


Jeg har fået lov at give en lille "3-pak" til 3 af jer søde læsere her på bloggen, og det kunne jeg da heller ikke sige nej til!

Det eneste du skal gøre for at vinde er, at følge bloggen via bloglovin' (og giv meget gerne dette indlæg et lille hjerte) og så fortælle mig i en kommentar, hvad du synes udgør en stille hyggestund for dig selv. (Husk en mail-adresse i kommentaren!)

Jeg trækker 3 vindere på næste torsdag - d. 3. april.

Indlægget er sponsoreret

43 kommentarer:

  1. Dejlig sød give away, en hyggestund her hjemme består for det meste af en god kop latte macchiato caramel fra Picolo'en, madprogrammer på fjerneren og stængerne smækket op i sofaen :D

    SvarSlet
  2. Min hyggestund:
    At ligge på sofaen med en god bog, kæresten ved min side og katten liggende på skødet. Udenfor regner det selvfølgelig - for når bare man er indenfor er det da superhyggeligt :)

    SvarSlet
  3. Jeg er nok meget klassisk, når det gælder hyggestunder: Sofaen, en kop kaffe eller the alt efter humøret og så enten en god bog eller Bloglovin :) Dét er hygge!

    SvarSlet
  4. Ååh jeg elsker at sidde under min dyne, have tændt stearinlys, spise lidt slik eller chokolade og så se en rigtig god film! :-)

    SvarSlet
  5. En god kop kaffe, en tablet eller en bog i hånden og så gerne noget lækkert at stoppe i munden :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg elsker at ligge med min dyne og en skål blandet slik og så ligge og kigge inspirerende billeder på blogs eller instagram :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Om aftenen - men med 20 minutter ved computeren. Til FB og bloglovin - og uden manden må snakke med mig imens. Min egen lille verden
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  8. Min favorit hyggestund må være et stykke hjemmelavet kage, en af favorit tv serierne i fjernsynet og hæklegrej i hænderne!! Håber det er mig der vinder de lækre sager :)
    Mvh Rikke Kirk (rikkebkirk@hotmail.com)

    SvarSlet
  9. At sidde i ro med en kop morgenkaffe og et magasin :-)

    trinekahr@gmail.com

    SvarSlet
  10. Elsker at have stearinlys :-)
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  11. En hyggestund er at sidde i sofaen med et dejligt blødt tæppe, stearin lys, regn mod ruden, agnes obel på anlægget og en god bog, og ej at forglemme en kop varm kakao :D

    jannie.privat@live.dk

    SvarSlet
  12. Computer, god bog, netflix/viaplay og en god kop kaffe;o trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hvis jeg skal hygge alene, så låser jeg badeværelsesdøren, tager et langt bad og smører mig ind i alverdens gode cremer og olier. Men hvis jeg skal hygge med familien, så er søndag morgen klart den bedste. Der hygger vi under vores dyner og spiser sen (så sent som det nu kan lade sig gøre med to små) morgenmad.
    tine_n@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Te, solskin, en god bog og tid, er indbegrebet af hygge for mig!
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  15. Hygge er : når jeg endelig har hele huset for mig selv, en kæmpe kop kaffe med masser af mælkeskum, benene oppe og med en ordentlig stak ugeblade . Eller giver mig tid til at svælge på iPad i masser af lækre opskrifter, få gode ideer til næste bageproject. Eller ha fjernbetjeningen helt for mig selv.
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Hygge for mig, er en stund med en god bog, varmt tæppe og en kop the ude på altanen. Og jeg ville da rigtig gerne tilføre et stk. chokolade fra Nelli Dellis :) joergensenchristina@gmail.com

    SvarSlet
  17. Lige nu tror jeg, en lille hyggestund er tiden alene på sofaen, for lige om snart har jeg, som dig, to små unger at underholde! :-)

    SvarSlet
  18. Tak for denne fantastiske blog, som jeg selvfølgelig allerede følger via bloglovin :) En hyggestund er for mig en tid, som jeg tilbringer.sammen med familien, det kan være både at se tv, snakke over en god kage, opleve noget sammen, osv.

    SvarSlet
  19. Brændvarm te + en god engelsk bog + friskbagt kage med creme fraiche i store mængder = helt perfekt! Hvad enten det så er regnvejr og jeg gemmer mig indendørs under tæppet, eller om det er dejligt solskinsvejr og jeg sidder på altanen.
    d.isbjoerg@gmail.com

    SvarSlet
  20. Åh, en hyggestund for mig selv? Det inkluderer som det naturligste i verden at begge mine unger putter (selvom de nu også er dejlige, men de er små og de larmer og de gør, at jeg ikke får søvn om natten, sååå..) og at jeg har te eller en god kop kaffe og strikketøj i nærheden.. – og ja, et eller andet, der smager godt, gør heller ikke spor. Og en mand, der nusser mig i nakken. Og aftensmad, der laver sig selv. Og 8 timers sø... Eller, ej okay. Bare de første ting, det med garnet og den varme kop something :) Send gerne chokoladen my way! :-)

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg har for nylig fået ny-indrettet vores stue og det med en lænestol til at læse i ovre ved vinduet.. Så jeg drømmer om en hyggestund ved vinduet med en kop te, god bog og selvfølgelig chokolade :) kh Pia - p.lindehoej@gmail.com

    SvarSlet
  22. Hyggetid er lige for tiden, om aftenen når begge børn er kommet i seng, og jeg kan sidde i sofaen med kaffe, nørklerier og yndlingstvserierne kørende på fjernsynet. Der er ikke meget tid til det, når jeg er alene med børnene, så tiden er værdsat
    Skal måske huske at sætte pris på det nu inden jeg har tre der skal tilfredsstilles <3

    SvarSlet
  23. En hyggestund for mig kunne være inde under dynen og en god bog lidt varmt at drikke det er så hyggeligt

    -Anette
    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  24. En hyggestund for mig er, når jeg sidder i mine forældres sommerhus foran brænovnen og en god bog i skødet :)

    SvarSlet
  25. En hyggestund for mig er at sidde og tegne sammen med min datter.
    Skal det være en hyggestund hvor det kun er mig, er det at sidde i en god stol med et blad og et lækkert stykke chokolade.

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  26. En hyggestund for mig er hver tirsdag, hvor vi ingen aftaler har men bare sætter os sammen på sofaen og ser alle ugens wrestlingshows (WWE) ovre fra USA, mens vi samtidig hygger med lidt usundt.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  27. At sidde i den bedste lænestol med en kop kaffe og en god bog. Det bliver jo så endnu bedre, hvis der er et lille stykke chokolade. <3
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  28. Elsker at putte med tæppe, te & tøse-serier. :)

    SvarSlet
  29. En perfekt hyggestund for mig foregår i sofaen eller sengen med nattøj, ingen makeup, håret sat i en knold og Netflix - looove <3

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg følger dig overalt ;) og den perfekte stille hyggestund for mig alene ville være at sidde med benene oppe i en sofa med dyne på i nattøj og se de afsnit jeg mangler af Grey's Anatomy! :D Jeg har også AAAAAALT for lidt mortid herhjemme og sådan en omgang chokolade kan altså få gang i selv den mest søvnberøvede mor til to ;)

    SvarSlet
  31. Jeg deltager gerne(:

    En hyggestund for mig er, når jeg sidder med min kæreste i stuen med vores dyr og hygger med at se en god krimi-serie med lidt slik til(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  32. En hyggestund for mig er at sidde i sofaen med en kop kaffe og en rigtig god bog...og bare fordybe sig i den <3

    Karina Holse Schrøder
    karina@hemmelig.dk

    SvarSlet
  33. En hyggestund er for mig, når jeg sidder i bilen alene på vej hjem fra arbejde - der er det kun mig og god musik i radioen, og intet andet der forstyrrer :o)

    / Ea
    - Eafogsgaardfengerkloster@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Hygge for mig er lig med alenetid og tid til at slappe af med en god kop te og så finde hækletøjet frem. Der lader jeg op og får ny energi til at klare næste dag. Jeg kan bruge timer med at hækle, det er så afstressende.

    Ann ;)

    annpigen2@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Når mine piger er puttet, så er det dejligt at sidde i sofaen med en god bog og en kop te og bare slappe af ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. En hyggestund for mig er efter jeg har puttet min lille dreng om aftenen og sætter mig i sofaen med et glas mælk og et stykke lækker chokolade og ser en god film eller læser en god bog :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  37. Skøn give away.
    Jeg har tabt 14 kilo og vil gerne smide 6 mere, men det er sværere og sværere jo tættere man kommer på målet. Så det ville da være skønt med noget sund chokolade, som så oven i købet mætter :)
    majbrit_t@hotmail.com

    SvarSlet
  38. En stille hyggestund er for mig en god bog, en dyne, stille baggrundsmusik, stearinlys, snacks og lakridste. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  39. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  40. En hyggestund for mig er en god kop the. Sofa og tæppe. Lidt sødt og en god bog. Ren råhygge. Alenetid er højt prioriteret i en hektisk hverdag med 3 teenage drenge

    SvarSlet
  41. afslapning i stressless stolen med et glas cola og krimi i tvét
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  42. Håber jeg har meldt mig ordenligt til at følge dig på bloglovin :) plejer bare at gå ind på din blog sådan helt udenom :P

    En hyggestund for mig er en stund, hvor jeg kan gøre, præcis hvad jeg vil - dvs. en stund uden nogen forpligtelser til hverken pligter derhjemme, studie eller arbejde, hvor jeg så enten kan dase, løbe, spille guitar, synge, sove, kysse min kæreste eller hvad jeg nu føler for. Det er egentlig bare en stund af frihed :)

    trine2901@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...