lørdag den 2. november 2013

Lidt om alt og intet...

Som har været tydeligt på bloggen, har jeg endnu en gang ikke været den mest stabile blogger i verden... men det synes jeg egentlig er sket på ret mange blogs rundt omkring?!?

Men hermed en lille update om lidt blandet. Lad mig starte med et par dejlige billeder af lillebror inde i maven. Vi var til skanning i forrige uge, og fik bekræftet, at han ikke har nogle synlige spalter :o) Det var en dejlig besked, selvom vi var enige om, at vi mere vidste hvad det drejede sig om denne gang skulle han være født med nogle spalter. Vi var så heldige, at overlægen som skannede fik nogle gode billeder med det samme, og jeg synes det er ret tydeligt på begge billeder, at der ikke er nogle synlige spalter. Men jeg er mest forelsket i billedet med den fine profil og den lille opstoppernæse.

Vi ville naturligvis elske lillebror ligeså meget hvis han havde haft en spalte, men det er nu alligevel dejligt, at der om ikke andet, er nogle problematikker vi kan være foruden denne gang :o) Men mest af alt er vi glade på lillebrors vegne, at han slipper for en masse bekymringer, operationer og undersøgelser. Der kan selvfølgelig være andre grunde til, at man skal igennem en masse ting, men dejligt for ham ikke desto mindre.


I onsdags var vi på sygehuset med Junior, som var indkaldt til en MR skanning pga. hans fistel på næsen. Som jeg har nævnt før, har vi spurgt mange forskellige fagfolk om den, men alle har sagt, at det ikke var noget. Det var så lige indtil tværfaglig konference i Århus for et par måneder siden, hvor plastikkirurgen spottede den med det samme. Det var jo så heldigt, at han lige havde udgivet en artikel om den type fistler, så det lå naturligvis øverst i hans bevidsthed.

Vi har ikke fået svar på skanningen, og jeg regner heller ikke med, at vi får det, før vi sidder på Rigshospitalet til Juniors næste opertion, som foregår i næste måned.

Men Junior klarede turen på hospitalet til MR skanningen til UG, og han charmede både rigeligt med sygeplejersker og den mandlige narkoselæge, som blev ved med at sige "Ej, hvor er han sød!" :o) Junior skulle i fuld narkose for at kunne ligge stille i skanneren, men det var naturligvis ikke den dybeste af søvn, da det ikke var en operation og derfor var det ikke den længste dag på sygehuset - plus vi kom til før tid?!?

Sidst men ikke mindst er jeg blevet sygemeldt indtil barsel, da jeg begyndte at kæmpe med lidt for mange og voldsomme plukveer. Det har givet mig en dejlig ro på, og gør at jeg bedre kan få tid til at gøre klar til Minis ankomst.

6 kommentarer:

  1. Lækkert billede af lillebror Camilla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Karin :o) Jeg synes også, at han ser ualmindelig nuttet ud

      Slet
  2. Sikke fine billeder - det bliver så spændende, når han kommer ud :D Og godt at storebror klarede det hele med bravor!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - de er nemlig fine :O) Ja, det bliver meget spændende og også en smule skræmmende!

      Junior var SÅ dygtig, han er heldigvis en stærk lille dreng <3

      Slet
  3. Dejlige billeder! :D Har simpelthen sådan tænkt på jer, siden jeg så din opdatering på Instagram og hvor har junior bare klaret det flot! Store dejlige dreng <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, han klarede det heldigvis uden nogle problemer, men han er også en stærk lille dreng, som ikke er sådan at slå ud <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...