søndag den 7. juli 2013

Grove nyheder hos McDonald's

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er vi ikke de store McDonald's gængere i vores lille familie. Jeg synes ikke det mætter vanvittig godt, og der er mange andre alternativer jeg hellere vil have. Men en af de store fordele ved McD er, at de er næsten alle steder og du ved allerede inden du går ind hvilken oplevelse du får. Derfor var jeg klar til at smutte en tur omkring, da jeg blev spurgt om jeg havde lyst til at teste deres nye groft og grønt produkter. Det ville jo være skønt, hvis det blev en ny favorit :o)


Blandt de nye og grovere varianter hos McD er deres wraps, der nu kommer i en fuldkornswrap, samt GrovFeast, GrovChicken og for en begrænset periode Grov Tasty Bacon. Den eneste forskel på disse grove burgere og den almindelig udgave er, at bollen er grov. Jeg havde egentlig på forhånd tænkt mig, at jeg ville prøve en wrap, men da jeg stod der, ville jeg hellere have en GrovChicken, som faktisk normalt er en af mine favoritter når jeg er på McDonald's. Husbonden valgte en GrovFeast og junior fik "naturligvis" et Happy Meal. Det var første gang han blev indviet i glæderne af et Happy Meal, men spiste kun pommes frites og drak sin mælk.
McChicken i grov udgave
McFeast i grov udgave
 Både husbonden og jeg var enige om, at det virkede som om den grovere bolle gjorde at måltidet mættede en smule mere, hvilket jo ikke er så ringe endda. Dog synes jeg i hvert fald at McChicken'en kunne have klaret en klat dressing mere eller noget, for den var en smuuuule tør, hvilket jeg tror var den grove bolles skyld. Bollen i sig selv havde en fin nok smag, og jeg tror da godt, at jeg kunne finde på at prøve lidt flere af deres grove produkter næste gang.

Jeg fik til mit måltid deres Cocio Summer Shake i stedet for en sodavand. Den smagte YUMMY! og var nok også med til, at det mættede lidt mere... men den ville jeg bestemt slå vejen forbi McDonald's for at få igen, den var rigtig god synes jeg :o)

Selvom dette indlæg egentlig ikke var planlagt til at skulle handle om junior og hans Happy Meal, så kommer alligevel lige et par billeder af ballade-mageren :o)

Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg fik et gavekort til at afprøve
nogle af de grove nyheder på McDonald's, men ordene og anmeldelsen er helt
min egen :o)



4 kommentarer:

  1. Idéen med grovere produkter er skidegod, desværre er både nærings- og kalorieindhold ca. det samme som hos originalerne, og så er det ligesom ét fedt. Fail, McD...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer som sådan ikke bag på mig, at kalorieindholdet er det samme. Jeg synes tit brød ligger omkring samme kalorieindhold uanset hvilken form det er - lys, mørk eller grov. Men jeg vil nu alligevel tro, at der er en smule flere fibre i disse end de lyse, og burde vel derfor mætte lidt mere.

      Slet
  2. Åh Junior! Jeg flækkede i et stort grin da jeg så det sidste billede, han er fantastisk :D

    Jeg har arbejdet på McD i 4 år for en del år siden, så jeg er ikke en hyppig gæst ;)

    - Maj :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, tak :o) Ja, han er nuttet :o)

      Jeg tror egentlig det er meget normalt, at hvis man har arbejdet sådan et sted kommer man sjældent som gæst ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...