lørdag den 27. juli 2013

Blogger middag hos Line

Jeg er lidt bagud, men mere om det senere... men i torsdags var hele Cupcakemafiaen samlet hos Line i hendes fine nye hus. Det er længe siden sidst, men det gjorde det bestemt ikke mindre hyggeligt. Der var nemlig også anledning til at hilse på Bittens lækre lille søn (suk, små babyer!)

Vi fik den lækreste og sommerlige mad, og jeg glæder mig allerede til at opskrifterne forhåbentligt dukker op inde hos Line :o)

Til hovedret blev vi trakteret med lækre kalkunspyd med ananas og chorizo, en coleslaw-agtig salat og en skøn foccacia med druer, mums!

Desserten var en lækker, lækker omgang af brioche med hjemmelavet nutella-is, jordbær, fudgesauce, og knuste Crunchie og M&Ms. Det var SÅ godt! Tak for crunchien endnu en gang Line - jeg glæder mig allerede :o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...