torsdag den 4. april 2013

"Snakebite" på flaske

Min favorit drikkevare, når jeg er på engelsk eller irsk pub er Snakebites. Engang brød jeg mig ikke om øl, men ved at blande det med stærk cider og en sjat solbærsaft, ja så røg det ned :o) Jeg kan sagtens drikke øl nu, men foretrækker til enhver tid en snakebite, som er sødere end almindelig øl. Onde tunger vil påstå, at det kun smager som saftevand, men det er ikke sandt!

Da jeg arbejdede på pub i London måtte man i den kæde, som også er nævnt i wiki-linket, ikke servere en snakebite blandet, der skulle serveres i 2 forskellige glas.

Anyway, her i påsken faldt husbonden og jeg over nedenstående øl "SkovbærHvede - Hyldebær & Skovbær" fra Skovlyst og den smager næsten fuldstændig som en god sød snakebite. Jeg er SÅ meget fan, og da den kun er 2,7% kan man drikke rigeligt af dem uden at blive totalt fuld :o) Jeg tror bestemt, at jeg skal ned at hamstre lidt i Brugsen - jeg er STOR fan :o)

Er der nogle af jer, der også kan lide snakebites?


12 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig smagt det, men den øl skal jeg da prøve næste gang jeg er i Brugsen- måske jeg er så heldig, at Kvickly har den..
    Jeg er jo ret vild med øl, så denne her skal også afprøves..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ret sikker på, at jeg også har set dem i Kvickly :o)

      Jeg anede slet ikke, at du var til øl... men du skulle næsten prøve den :o)

      Slet
  2. Jeg elsker det, men har ikke fået det siden jeg boede i England i 1995! Så måske skulle jeg prøve den spændende øl, du har fundet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du burde prøve, for det er altså så meget ligesom en rigtig snakebite :o)

      Slet
  3. Jeg har kun fået en Snakebite på Klostertorvet i sommers, og det var faktisk ikke værst på sådan en solskinsdag, men jeg foretrækker nu en hel standard kold fadøl :D Jeg kan nemlig hverken lide cider eller sodavand, så den er lige i det sødeste til mig.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vidste slet ikke at man kan få snakebites på Klostertorvet...

      Jeg bryder mig heller ikke om cider, men er glad for sodavand. Jeg kan godt forestille mig, at hvis man ikke kan lide nogle af delene er snakebites ikke noget :o)

      Slet
  4. Den er noteret! Snakebite er bare altid godt!

    Knus

    SvarSlet
  5. Uhh spændende! Jeg er slet ikke vild med øl, så måske det også er noget for mig... hmm... det må testes, når jeg engang er færdig med det her babyhalløj ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er i hvert fald ikke meget øl over denne, så det kunne godt være noget for dig. Jeg må se om jeg kan gemme en flaske til dig, til når baby er kommet ud :o)

      Slet
  6. Kender den ikke, men tror da lige jeg skal et smut forbi brugsen på vej hjem i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du burde klart prøve den :o) Den smager så godt!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...