fredag den 22. marts 2013

På visit hos Agnethe

Som det sig hør og bør, bliver jeg jo nødt til at lave et indlæg om at have været på visit hos en anden (mad)blogger :o) Det plejer jeg jo, så derfor handler dette lille indlæg om i mandags (hvor blev den uge af?!?) hvor jeg var til lyn-frokost hos søde Agnethe.

Jeg var indkaldt til møde hos AF, og skulle først hen til hende bagefter, og fordi jeg skulle hjem og bage boller til vi fik gæster om aftenen, blev det ikke et særlig langt besøg, men det var ikke desto minde super hyggeligt :o)

Da Agnethe jo venter en lille baby-pige, blev jeg nødt til at medbringe en værtindegave der var til den lille, for der er da ikke noget så skønt som at købe babytøj :o) Jeg skulle desuden afhente noget fondant, som vi havde bestilt sammen, så der var meget der skulle nås på et kort visit. Ja, for der skulle jo også spises - mums!

Agnethe diskede op med en LÆKKER torskerognssalat (som jeg glææææder mig til at få opskriften på), godt brød og en lækker salat med kiwi-sirup ovenpå. Det var SÅ godt, især for en fiskefan som jeg :o)

Til dessert fik vi butterdejskurve med jordbær-kompot og vaniljefløde samt frisk passionsfrisk - uh, det var også godt! Så er det ikke så ringe endda at blive inviteret på frokost :o) Tak søde Agnethe :o)

4 kommentarer:

  1. Yum, det var da ikke den værste menu at blive inviteret på - dejligtdejligt :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig en skøn menu :o) Sådan nogle invitationer kan man ikke få for mange af :o)

      Slet
  2. Ihh altså med de billeder du poster her, kan jeg da lige så godt pakke mit indlæg sammen :P Tusind tak for de alt for søde ord og en skøn dag - det var bare rigtig hyggeligt og tak for gaven ikke mindst :D Elsker at lave mad til nogen, som gerne vil spise det! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød :o) Jeg synes nu ikke der er så stor forskel... og du har noget jeg ikke har... den skønne, skønne opskrift :o)

      Selv tak for en hyggelig frokost, og hvor er jeg glad for at du kunne lide gaven :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...