mandag den 4. marts 2013

Bare fordi alle andre også gør det ;o)

Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at skrive dette indlæg... men nu gør jeg det alligevel.

Kop & Kande afholder kagekonkurrence, og jeg ville sætte super meget pris på en stemme... det er bare lidt pinligt, for mit billede ligger ned! Men anyway, jeg har indsendt billede af den kage jeg lavede til junior og husbondens fødselsdag sidste år


Deltag på Kop & Kandes facebook side HER

På nuværende tidspunkt ligger mit billede vist omkring side 10-11 stykker :o) Men man kan vist ikke lave et link direkte til ens egen kage...

Nu vil jeg tilbage til sygt barn, så ikke mere blogning fra min side i dag :o(

7 kommentarer:

  1. Du får da helt klart min stemme, hvor er den flot din kage :-)

    God bedring med din søn <3

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Susi :o) Tak, det er vist ved at være lidt bedre med ham... men nu må vi se!

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Dit billede er ikke det eneste, der ligger ned i den konkurrence, så det skal du såmænd ikke være så pinligt over :) Flot kage i øvrigt!

    Held og lykke,
    Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jeg så godt at der også var andre, men jeg er nu alligevel lidt pinlig over det :o) Tak :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...