søndag den 3. februar 2013

Sabbatår med Havana Club

Nogle gange kunne det være skønt bare at trække stikket ud og tage ud og opleve verden! Jeg er glad for min hverdag, men nogle gange ville det være skønt at være lidt mere af en globe-trotter :o) Jeg kunne enormt godt tænke mig at tage en tur til Australien og se hvor husbonden voksede op. Jeg drømmer om en tour de USA og Sydamerika (men det ville nok tage RET lang tid!) og af lidt mere opnåelige mål en lille tur til Rom. Men i år bliver det vist ikke til den store ferie.

Lige nu kan du, hvis du er mellem 18 0g 45, vinde et helt sabbatår med 12 oplevelser i 12 lande i 12 måneder med alt betalt med Havana Club! Det lyder da som den cooleste konkurrece EVER - meeen, jeg ved nu ikke helt hvad Junior og husbonden ville sige til, hvis jeg smuttede ;o)

Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...