mandag den 15. oktober 2012

Gaver

Jeg sidder endnu en dag med et sygt barn hjemme, men heldigvis lykkedes det mig alligevel at have en veninde på besøg til frokost og kage - det var super hyggeligt :o)

Jeg er håbløst bagud med at blogge (og kommentere rundt i blogland), men her er lige et lille indlæg med alle de dejlige gaver jeg fik til min fødselsdag i torsdags


En smart jakke, smukke blomster, en lækker blød sweater, blomsterløg, servietter, juice og et kysse-væsen,  penge og gavekort til tøj, den smukkeste tegning fra junior, flotte skeer, en pæn nederdel, flere smukke blomster, Kage-Dage (som jeg jo også havde nævnt at jeg selv gerne ville eje i min give away) og Birthes bog, som husbonden havde bestilt i signeret udgave uden at jeg vidste det :o)

Det var en skøn omgang, og jeg glæder mig allerede til at nyde alle tingene, købe flere lækre ting og kokkerere spændende retter og kager


12 kommentarer:

  1. Skønne gaver du har fået dig :-) Jeg gad godt have begge bøger. Vh. Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes også der var mange skønne ting. Bøgerne bliver helt sikkert blandt favoritterne herhjemme :o)

      Slet
  2. Super lækre gaver Camilla! Man må sige du har været rigtig forkælet :D

    SvarSlet
  3. Lækre gaver er altid noget der varmer i efterårskulden. :) Og tillykke med fødselsdagen forresten. Det lyder til at du havde en god dag. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg havde en SKØN dag, og ja gaver varmer ekstra godt her i efterårskulden :o)

      Slet
  4. Sikke nogle lækre gaver. Jeg håber at du synes om bogen og endnu engang tillykke :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg ELSKER bogen, og glæder mig sindsygt til at prøve nogle af opskrifterne :o) Det er bare den smukkeste og mest appetitlige bog du har lavet søde Birthe :o)

      Slet
  5. Sikke nogle skønne gaver :-)

    SvarSlet
  6. Dybt imponerende kagebord - der var ingen smalle steder i Bredgade, som vi sagde i Aalborg i gamle dage - men det gælder åbenbart stadigvæk!

    Hjertelig til lykke med fødselsdagen - på bagskud, hvis ellers man kan sige det!
    Elsebeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Det har vi nu også altid sagt i Randers, hvor jeg kommer fra :o) Men der var helt sikker ingen smalle steder ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...