tirsdag den 11. september 2012

Birthday Wishes

I dag for jeg besøg af søde Agnethe til frokost :o) Det er altid skønt med gæster, og det er længe siden vi sidst har set hinanden, så det skal nok blive hyggeligt :o)

Nå, men i dag er der 1 måned til jeg har fødselsdag... sidste år holdt jeg ikke fødselsdag for hele min familie, da den lå lige efter juniors barnedåb, og jeg kunne ikke rigtigt overskue det. Det bliver der til gengæld tid til i år, og derfor har jeg kigget lidt på hvad jeg kunne ønske mig i år


Afslappende joggingbukser
en mini-muffin form
gavekort til Esprit
Birthes kogebog,
Glee
en fed t-shirt fra Saint Tropez
de fine nye røreskåle fra Le Creusest
en cupcake carrier
og et gavekort til H&M.

Så man må sige det er en god blanding af ting til mig selv og til køkkenet :o) Lige som det skal være. Så nu vil jeg bare krydse fingre for, at jeg får det hele, men det er nu nok ikke så sandsynligt, hihi.


8 kommentarer:

  1. Jeg er meget beæret over at være på din liste :-D

    KH
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig er du på min liste :o) Jeg kender ikke andre der her udgivet en kogebog, så den skal jeg da eje :o)

      Slet
  2. Ved ikke om det er Wiltons mini-muffinsform du ønsker dig specifikt, men kan varmt anbefale den!!! :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke nødvendigvis, men jeg lånte lige netop Wiltons af en fra min MG, og den var helt rigtig SUPER :o)

      Slet
  3. Kogebogen har jeg bestilt - skålen har jeg - fine ting du ønsker dig.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber såååå meget at få fingrene i begge dele :o)

      Slet
  4. Lækre ønsker søde :D Håber du får ALLE dine ønsker opfyldt :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...