mandag den 4. juni 2012

En tur i zoologisk have på en dejlig varm dag

Forrige søndag, alt pinsedag, var junior og jeg en tur i zoologisk have med min mor og far, søster, svoger pg 2 nevøer, samt min bror og 2 nevøer. Min svigerinde var ikke med, og husbonden var heller ikke - han lavede husarbejde ;o) Men jeg har slet ikke haft tid til at blogge om turen, ej heller kagen jeg bagte og tog med, men det første bliver der i hvert fald lavet om på nu! Faktisk er jeg håbløst bagud med at blogge, men sådan går det jo nogle gange.

Det blev heller ikke til meget blogning i denne weekend, for der var husbonden og jeg en tur i Eindhoven, til portvinsfest hos en af mine kusiner. Vi havde en super hyggelig weekend, men det var en lang tur, og det var meget hårdt at efterlade junior hjemme :o( Han blev dog fint passet herhjemme af sin farmor og farfar - og faktisk også sin faster og fætter fra London, så jeg tror ikke han havde nær så meget tid til at savne os, som vi havde tid til at savne ham :o)

Nå, men tilbage til zoologisk have... som man kan se på billederne var der nogle der nød det varme vejr mere end andre :o)



Junior nød turen rigtig meget - han var meget begejstret for aberne, bjørnene og... gråspurvene! Han nød frokost og masser af opmærksomhed - i sit allermest sommerlige tøj og til sidst en lur i barnevognen.
 




4 kommentarer:

  1. Åh sikke nogle skønne dyrebilleder- og junior vokser sig større og større. Dejligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, han er ved at være en stor dreng, det er utroligt så hurtigt det går :o)

      Slet
  2. Zoologisk have er altså også et dejligt sted. Jeg ved ikke om det er noget, men sidst jeg var i Københavns Zoo købte jeg nogle postkort med fine tegninger af dyr. De egner sig nok egentlig bedst til et børneværelse, men måske det var en måde at få Zoo med hjem til guldklumpen. Bare et lille tip :-) Hvis du har lyst, kan du se postkortene her, og der er også et link til, hvor de kan bestilles :-)
    http://loquaciouslily.wordpress.com/2012/05/23/hjembragt-fra-zoo/
    Kærligst Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, zoologisk have er et skønt sted. Jeg så faktisk godt dit indlæg om de plakater du havde købt, og de er bare sååååå søde. Jeg tror desværre ikke de passer så godt ind på juniors værelse lige nu, men jeg tror bestemt jeg må have fingrene i nogle af dem :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...