fredag den 20. april 2012

I byen med en NewYorker :o)

Vi var her i Aalborg jo så privilegerede at have besøg af søde Birthe, som var i byen af anledningen af Ordkraft. Vi  - cupcakemafiaen og Birthe, samt junoir der fik lov at komme med i byen - startede med at være en tur på Penny Lane, hvor der vist var lidt blandede "anmeldelser" fra de andre, men jeg var ovenud tilfreds med min lækre Lemon Meringue Pie, og min fine franske sodavand :o)



Lige inden vi skulle videre i programmet kom husbonden og hentede junior, så jeg kunne få lidt rigtig afslapning. Han havde dog opført sig rigtig pænt, og forsøgt at charmere alle de andre kunder i biksen, og nød opmærksomheden fra 6 kvinder samt at sidde og lege med sin fine gave fra Birthe - tak endnu engang, det var sødt af dig :o)

Vel ankommet på Caféministeriet, sprang jeg totalt i med begge ben, og lokkede vist endda lidt Birthe med, på en entrocôte med mos, sauce, majs og løgringe. Uh, det smagte dejligt! Det var lige hvad jeg havde lyst til. Det var lidt sjovt at få lidt anderledes tilbehør til en bøf end pommes og bearnaise :o)


Det var bare så hyggeligt at se Birthe igen, og snakken gik lystigt i al den tid vi var sammen, men jeg må indrømme at da jeg ramte sofaen derhjemme, var jeg godt nok MEGET træt (og meget mæt ;o), men som sagt en rigtig hyggelig dag med alle pigerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...