fredag den 9. december 2011

Det er risengrød...

I onsdags havde vi julehygge i mødregruppen, hvor jeg lavede ris a la mande og cupcakes til. Ris a la mande betyder jo risengrød, så det var hvad dagens ret stod på i tirsdag. Jeg fulgte som altid blot opskriften på pama grødris slavisk, men var en smule kreativ med billeder, så det får I lige, selvom der ikke rigtigt følger nogen opskrift :o)

Risengrød er altid godt - dog ikke hvis du spørger min far, som absolut hader det! Men jeg elsker det, og får det desværre ikke helt så tit som jeg gerne vil, men det må vi se om jeg kan gøre noget ved i denne måned :o)

3 kommentarer:

  1. Elsker risengrød, men få det alt for lidt da manden ikke kan lide det. Det ser ud som en rigtig dejlig portion :-)

    SvarSlet
  2. Ih altså nu får jeg helt lyst til risengrød - måske i morgen ;-)

    SvarSlet
  3. Merete - ih, det er da noget skidt at manden ikke kan lide det! Det er jo vældigt godt med risengrød, men som nævnt jeg er min far helt enig med ham :o)

    Helle - sorry :o( Gad vide om du så fik det?!? :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...