torsdag den 22. september 2011

TEST: Santa Maria, igen :o)

Santa Maria var så søde at kontakte mig for at spørge om jeg havde lyst til at teste lidt nye produkter, og jeg sagde ja af 2 grunde: 1. Jeg elsker gratis ting :o) 2. med en lille baby er der (som jeg evig og altid nævner efterhånden) ikke altid tid til de helt store kulinariske eksperimenter, og så er det skisme dejligt at have noget i køkkenskabene, som er let at gå til.

Derfor fik jeg forleden dag en fin kasse med 8 saucer - 4 forskellige slags, en pakke nudler, nogle brochurer og 2 Julia Roberts film. Min Bedste Vens Bryllup har jeg _naturligvis_ set, men Eat Pray Love har jeg endnu ikke set, og har faktisk villet se den længe, så det var jo bare dejligt. Nu er spørgsmålet så bare, hvornår jeg skal få tid - lol.

Nå, men dette indlæg handler faktisk om nogle andre Santa Maria-produkter, som jeg endnu ikke havde fået testet - nemlig  "Hot Habanero & Passion Salsa"og "Vegetarian Taco Mix. Derfor fik vi tortillas med fyld forleden dag.
Salsaen var VILDT stærk, i hvert fald for mine stakkels smagsløg, husbonden syntes at den var god. Vi fik udover salsa og veg.taco-mix salat, tomat, majs, ost og fromage frais i vores tortillas. Taco-mixen lavede jeg blot efter henvisning på pakken, dog smed jeg en håndfuld majs deri, for bedre at kunne holde dem inde i brøddet. Min svigermor er vegetar, så hun ville egentlig være den ideelle kandidat til denne mix, men jeg er næsten i tvivl om hun ville tro på at det ikke var kød, for det ligner totalt. Smagsmæssigt smager det meget ala almindelig taco-mix som er lavet måske med svinekød eller fjerkræ - det er ikke så kraftigt som oksekød fx. Men jeg syntes faktisk, at det smagte okay, og var let at tilberede, men som kød-spiser tror jeg ikke at jeg ville købe det selv, og jeg ved ikke helt om svigermor fx. egentlig er interesseret i et "kød-lignende" produkt når hun skal have en tortilla... men jeg får besøg af hende i næste uge, så måske jeg skulle prøve at servere det for hende :o)

Lige et kig i gryden med Vegetarian Taco Mix - som I kan se, så ligner det meget hakket kød, men det er jo nok også meningen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...