tirsdag den 19. juli 2011

Barselsgaver - vol. 2

Ja, så kommer der lige en omgang barselsgaver mere - jeg ved som sagt godt, at det nok kun er mig som synes det er interessant... men tough luck, lol :o) Faktisk har der i den forgangende uge blevet taget billeder af hele 2 måltider! de skal nok komme på bloggen snarest :o)

Et lækkert sæt tøj fra husbondens farmor og farfar aka. "Olderne"

Mere lækkert tøj og en sød kanin fra husbondens faster og onkel + familie

En lamaze påfugl, en bog og babys første lego fra juniors farmor og farfar

Den absolut lækre moneyphant fra juniors mormor og morfar - den kommer til at pynte i MANGE år frem.

Hospitalsklovns Hoptimisten Bibi, (som jeg synes er dejligt at støtte, når man ved at ens lille barn skal på sygehuset, selvom han nok ikke møder nogle klovne) og en lille turkis hoptimist fra en af mine veninders forældre.

Et lækkert håndklæde, som passer til puslepuden, og en nuttet badeand med lys fra en af mine veninder forældre.

En nuttet nusse-klud/bamse fra min venindes lille dreng :o)

Et supersødt hummel-sæt fra 2 af mine veninder + kæreste. Det var lidt sjovt for det var en fælles gave, men de valgte alle 3 at give en ekstra-gave...

nemlig en smuk hjemmestrikket dragt fra en veninde...

2 pakker søde stofbleer fra en anden veninde (hun mente bestemt ikke at vi havde nok, hvilket jeg godt var klar over - havde bare ikke lige fedtet mig sammen til at købe flere)

samt en nuttet natlampe fra veninde 2's kæreste, som han åbenbart længe havde snakket om at vi skulle have :o)

Det var 2. omgang barselsgaver - jeg tror måske kun at jeg behøver 1 indlæg mere, som forhåbentlig kommer her en af dagene... hvor jeg også skal berette om en helt fantastisk gave som junior fik med posten i dag fra søde NYbH...

11 kommentarer:

  1. Hold da helt op ham den lille er blevet begavet! Skønt :)

    Og det er da bare de dejligste ting i har fået til ham må man sige!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine gaver - men nu kendte jeg jo de fleste af disse i forvejen ;-) Jeg håber I bliver glade for dragten og tøjet :-)
    Det var også nogle rigtigt flotte blomster og gaver du viste i det andet indlæg, det har jeg vist ikke lige fået svaret på.
    Håber I har det godt alle tre :-)
    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  3. Sikke mange lækre gaver I har fået ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke mange skønne gaver jeres lille skønne guldklump har fået! :D Glæder mig til at se dine kommende indlæg ;)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre gaver, måske man alligevel skulle overveje et barn ;-)
    - og jeg nyder altså dine indlæg.......

    Knus
    Birthe

    SvarSlet
  6. Hejsa søde Camilla
    Jeg har lige sendt dig en blog award - se her:
    http://agnethe-aboutagirl.blogspot.com/2011/07/ihh-jeg-har-modtaget-en-blogaward.html

    Kram Agnethe

    SvarSlet
  7. Hej Trine,

    ja - det er helt vildt :o) Jeg synes også, at han er en heldig lille baby :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  8. Hej Helle,

    jeg er helt sikker på, at vi nok skal blive glade for dragten og tøjet :o) Jo, vi har det fint - stadig lidt pressede, men det må man jo nok bare acceptere!

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  9. Hej Kirsten,

    jo tak - det synes jeg også at de er :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  10. Hej Agnethe,

    ja - han er en heldig lille mand :o) Uh, det er da noget af et pres at have på skuldrene, at du ser frem til mine kommende indlæg! :o)

    knus
    Camilla

    p.s. jeg har spottet blog-awarden, tusind tak for den - jeg må se om jeg kan få taget mig sammen til at "modtage" den her en af dagene :o)

    SvarSlet
  11. Hej Birthe,

    ih - hvor er du sød :o) men hihi, jeg er nu ikke sikker på at barselsgaver er et argument for at få børn - lol :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...