fredag den 27. maj 2011

Shopping og burgere...

I går var jeg inde at spise frokost med en af mine veninder Helle, hvorefter vi var lidt på shopping. Hun skal snart møde Kronprinsen, og det kræver jo da noget nyt tøj! Jeg ville nok gå fuldstændig i panik hvis det var mig, men hun fandt en rigtig sød kjole :o)

Vi svingede også lige forbi baby-afdelingen i H&M og hvor utroligt det end lyder, så faldt der sørme lidt tøj ned fra hylderne!


Det supersøde sæt med frøen fik junior af Helle, og de andre ting købte jeg selv.

Aftensmaden i går var dejlig nem og lækker. Hjemmelavede burgere.

Bollerne var dog købte... fryseren skal jo tømmes...
Ellers bestod de af:
Burgerbolle
Hakkebøf af oksekød
Ost
Salat
Agurk
Tomat
Salat
og... Baconnaise :o)

8 kommentarer:

  1. Hej Camilla,

    Tak for sidst - og endnu en gang tak for hjælpen med at finde kjolen, det var super dejligt at få din mening undervejs :-) Jeg er rigtig glad for, at vi fik shoppet igår, for da jeg var med mor ude at kigge idag, var der bare slet ikke noget jeg brød mig om!

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  2. Årh det ser bare for lækkert ud Camilla! Rigtig fine outfits du har fundet til den lille spire - det bliver dejligt at se ham i det også :D

    Knus Agnethe

    SvarSlet
  3. hehehe.... og smagte baconnaisen godt?

    SvarSlet
  4. Jeg tror da nok også at jeg ville have mega-tøjkrise, men ret sejt :-)

    Uhmm, den burger, nu får jeg jo lyst til sådan en har "bare" fået grøntsagslasagne.....

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  5. Hej Helle,

    det var bare så hyggeligt, og jeg er rigtig glad for at du fandt noget tøj :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Hej Agnethe,

    tak for de søde ord. Jeg glæder mig også til at se ham i det :o) og nu nærmer det sig jo!

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  7. Hej SushiStegen,

    ja baconnaise er ikke så ringe endda :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  8. Hej Birthe,

    ja - det må være lidt sejt og samtidig noget skræmmende at skulle finde tøj at tage på til at møde kronprinsen!

    Altså grøntsagslasagne er nu da ikke det værste man kan få...

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...