søndag den 12. december 2010

Hjemmelavet burger m.m.

Fredag aften havde husbonden besøg af en kammerat, da de skulle spille WOW. Dagens middag stod på hjemmelavede burgere - yum, det smagte godt! Jeg havde købt den regulære "burger-dressing" og selv bagt bollerne efter denne opskrift Burgerboller <- de var rigtig gode, men jeg brugte fuldkornshvedemel i stedet for grahamsmel.

Det er for øvrigt husbonden tallerken - i min var der ikke løg og en øl til :o)
Ellers indeholdt den det normale - salat, tomat, agurk, burger, ost, bacon og dressing - yummy!

Jeg har for øvrigt glemt at vise et billede af vores kalenderlys - men vi er håbløst bagud! Jeg plejer hvert år at være til blomsterbinding hos en rigtig dygtig blomsterbinder fra Randers (han leverede til Dronningen sidst hun var i byen) - derfor er de nogle gange lidt anderledes, men det synes jeg er super cool :o)

Dagens adventsgave fra husbonden var en smuk Georg Jensen julepynt - han fik Nightmare before Christmas

og til sidst gårsdagens pakke i pakkekalenderen - et armbånd, som matcher et jeg har i forvejen, men i en anden farve :o)

6 kommentarer:

  1. Nøj, den burger ser god ud, tror vi skal have brugere i den kommende uge. Det var et punkt på madplanen klaret :-)

    Synes kalenderlyset er super flot. Jeg har i år taget konsekvensen af at vi ikke når at få brændt lyset ned og derfor ikke lavet en dekoration.

    SvarSlet
  2. Den ser vel nok lækker ud den burger :-)

    Hvor er det et smukt hjerte, jeg kan rigtig godt lide Georg Jensens julepynt...

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Hej Merete,

    skulle det være en anden gang med lidt hjælp til madplanen :o)

    Tak for de pæne ord om dekorationen. Jeg tror heller ikke at jeg ville have lavet en, hvis ikke det var fordi jeg skulle på kursus :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Birthe,

    tak for de søde ord :o) Jeg er også vil med Georg Jensen julepynt - jeg kan godt lidt at det er enkelt og tidløst

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Camilla,

    Hvor ser den burger lækker ud - er spændt på om dem jeg har planer om at lave i aften kan blive lige så gode ;-)

    Fik hentet juletræ igår, så nu har jeg også fundet mit Georg Jensen pynt frem. Hvilket minder mig om, at jeg har glemt at skrive ornamenter på min ønskeseddel ;-)

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  6. Hej Helle,

    jamen det er jeg nu sikker på at de er blevet - lækre dine burgere :o)

    Jeg skal nok lige skrive bag øret at du ønsker dig ornamenter :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...