søndag den 10. oktober 2010

30.kage - min fødselsdag + muffins

I går havde jeg hele den pukkelryggede på besøg i anledningen af min fødselsdag i morgen - mandag. Det var en rigtig hyggelig dag, og jeg fik en masse dejlige gaver :o)

Menuen bestod af følgende:

boller og varm kakao med flødeskum
rå æblekage (ikke verdens sundeste ret, men jeg ELSKER det)
marcipanmuffins med jordbærmousse på toppen
chokoladekage lagt sammen og smurt op med IMBC, dækket med fondant og pyntet efter lambeth princip
Til aftensmad fik vi sammenkogt med oksekød mm. samt ris og pasta.

Hvis jeg selv skal sige det smagte det altsammen rigtig godt, men jeg fik kun lige taget billeder af muffins og lagkage


9 kommentarer:

  1. Hvor er de bare skønne dine muffins!
    Og er da dybt imponeret over din kage! Det er sådan en flot teknik!
    Håber du havde en dejlig dag og tillykke med imorgen, hvis jeg ikke lige når forbi.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Bianca,

    tak for de søde ord. Mine kære gæster var også noget imponerede over min kage - det er første gang jeg har lavet en, og jo - det tager lidt tid at lave, men jeg synes at det er en fed effekt :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  3. Jeg er VILD med din kage, hvor er den altså bare flot..Gid jeg også kunne lave sådan en med lambert teknikken, det ser så fantastisk ud...
    Og dine muffins ser også rigtig søde ud...
    Uhmmmmm

    SvarSlet
  4. Tillykke med i morgen!
    Og sikke fine kager, du har lavet - yumyum! :-)

    SvarSlet
  5. Hvor der begge dele bare lækre ud - kan godt forstå familien var imponeret af kagen :-)
    Kæmpe tillykke med føsdselsdagen (nu vi er på den anden side af midnat), håber du får en helt fantastisk dag og bliver godt forkælet - det fortjener du.

    Knus,
    Helle

    SvarSlet
  6. Hov, der skulle selvfølgelig have stået hvor SER begge dele lækre ud...hmmm, måske det snart er sengetid...

    SvarSlet
  7. Hej Irene,

    tak for de søde ord. Jeg er også lidt vild med Lambeth-teknikken og når man først er kommet i gang er det egentlig ikke så svært, men det kræver god tid og en god portion tålmodighed :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  8. Hej Piskeris,

    tak for de søde ord, og for lykønskningen :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  9. Hej Helle,

    der er jo efterhånden lidt pres på i familien - deres forventninger til mine kager stiger lidt efter lidt - så en gang imellem må det tunge skyts frem :o)

    Tak for lykønskningen :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...