søndag den 13. juni 2010

23. kage - husbondens fødselsdagskage



Min elskede mand blev 31 i går, og det krævede naturligvis en kage til familiefødselsdagen. Han er meget glad for modeltog, så han havde ønsket en kage med det tema. Han havde endda været så sød at tegne en tegning for mig, af hvordan han gerne ville have at den skulle se ud. Den blev ikke helt som ønsket - nogle ting bedre andre ting knap så gode. Han modellerede selv toget, men alt andet lavede jeg

Cacao-bunde
Hindbær-mousse
mørk toblerone-creme
Nutella smørcreme
Fondant

4 kommentarer:

  1. Super fin kage!
    Dejligt han sådan engagerer sig!

    SvarSlet
  2. Hej Bianca,

    tak for den søde kommentar. Jeg tror også at han synes det er lidt sjovt med mine kager, selvom han egentlig ikke har en specielt sød tand :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  3. Årh, hvor er den nuser! Ja, jeg synes altså, at den er ganske fin :-)

    SvarSlet
  4. Hej Piskeris,

    tak for de søde ord :o) Som sagt var husbonden også glad for kagen, og det var jo det vigtigste

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...